Heb je als ondernemer een idee, maar kom je niet verder en blijft het daarbij?
Wil je een visueel verhaal vertellen? Een product of dienst ontwikkelen en toevoegen aan je assortiment? De relatie met je klanten in de schijnwerpers zetten met een persoonlijk uniek relatiegeschenk? IV CONCEPT CREATIONS denkt met je mee! Van eerste idee tot en met de uitwerking. Lees hier hoe dat werkt!
Van conceptontwikkeling naar styling.
Ik studeerde af als concept/interieurstylist met twee Food Concepten voor de Horeca: BLEST words en BLEST thoughts, en kreeg bij de presentatie aandacht van de pers met een artikeltje in Misset Restaurant, vakblad voor horeca-ondernemers. Een concept is het eerste idee. Vervolgens ga je het stylen, oftewel visueel maken en het idee presenteren aan beleidsmakers, stakeholders en fianciers.
In 2004 richtte ik IV STYLING op en ontwierp interieurconcepten voor particulieren en voor het primair onderwijs. Ook was ik gastspreker bij een seminar voor schoolbesturen en management van het basisonderwijs georganiseerd door CITO. Ik ontwikkelde en gaf workshops op het gebied van interieurstyling aan volwassenen.
Je kunt bij IV STYLING terecht voor:
WAT ZEGGEN MIJN KLANTEN
“Interieurconcept voor primair onderwijs afgestemd op de Piramide-methode. Vier doelstellingen werden bereikt: rust, ruimtelijkheid, structuur en een aangename sfeer.
Interieurstylist Ingrid Voncken heeft een interieurconcept gepresenteerd aan directies, besturen en management van het prmair onderwijs voor een nieuwe kijk op het interieur van een leslokaal voor een peurterspeelzaal en het primair onderwijs. Met een frisse blik, uitgaande van de leermethode, de bestaande lokatie en de praktische vragen van de leerkrachten werden plannen ontwikkeld, gepresenteerd en uitgevoerd. Na korte tijd lieten leidsters weten dat de nieuwe indeling helemaal aansluit op de methodiek. Een ingedeelde ruimte die ondersteunt en inspireert. Het werkt!”
“’Van blijvend soort laatste Avondmaal tot Eetmeditatie.
Eet een lotuswortel om in contact te komen met de aarde. Vreemd? Idealistisch? Niet haalbaar?
Ingrid Voncken IV STYLING richt zich met haar twee foodconcepten BLEST Words en BLEST thouhts tot de horecaondernemers met durf. Ingrid en haar prachtige inspiratieboek kunnen overigens veel meer zeggen en laten zien over BLEST.”